söndag 26 juli 2015

Igår kväll...

Större bild - Klicka på bilden!


...inspired by Terje så försökte jag mig på en annorlunda bildstil för att vara från mig men kul ibland att experimentera och det var ju mörkt såååå...ja.
Antingen gillar man det eller inte...jag gillar´t...å det är ju huvudsaken! :-)
Bilderna på haren är tagna alldeles utanför fönstret och genom rutan...vi har mycket harar i omgivningarna runt kvarteret.

Tackar för föregående inläggs kommentarer och Suckarnas bro var ju trevligt att få en liten historia om från Ölandstjejen ...har för mig att det finns en på riktigt i Venedig och jag hade väl den i bakhuvudet någonstans i någon vrå där att plocka fram vid just detta tillfälle och denna bilden...tyckte det passade så bra in!
Jojo...ibland har man sina ljusa...! :-) 

Igår var vi te Gnesta å kollade på Planket...kommer bilder senare...!



Inga kommentarer: