söndag 4 maj 2014

Äntligen egentid...!

Större bild - Klicka på bilden!

Buskskvätta

Igår kunde jag äntligen dra ut en sväng på dagen och få lite egentid och plåta...som jag har längtat och dessa bilder fick jag...inte så mycket men men...skönt å få komma ut bara...plus att jag försökte på den gäckande rödstjärten som satte sig överallt utom där jag ville att den skulle sitta...inga bilder på den, ett nytt försök idag var det tänkt och idag tidigt i morse kl 5 redan var jag i sadeln för att försöka på den men det blev inget idag heller...fel sida om bilen, andra sidan vägen...MEN...det blev bilder på Göken istället och det är ju fan inte öken! Nytt kryss och första gången jag sett den så fint som idag...två stycken som for ikring där jag satt och jag hade friläge på den en gång men framför bilen såååå...jag är ändå nöjd med bilderna som blev!
Göken kommer i nästa inlägg...cliffhangeeeeeer...tadaaaaaaa...!

Ses!

Bofink

Nåt liknar det väl...?