måndag 12 maj 2014

Adobe support...



...dags för lite gnäll igen...vilket jävla skit!!!
Ursäkta språket men jag blir så trött när det strular och det gör det alltför ofta i denna världen...
Det gick inte att dra peng från mitt kort som ska göras automatiskt varje månad till mitt PS - CC...det har fungerat hur bra som helst tidigare men nu av ngn anledning fick jag mail om att betalningsinformationen behövde uppdateras...inget är gjort med kortet, det är aktivt och alla uppgifter är aktuella men icke på Adobes och Mina Sidor - gick in och tog bort alla uppgifter och la in dem på nytt men hur veta om det fungerade eller fungerar????...och supporten...åh herre min get... är ju under all kritik...man klickar å klicka å klickar och det går bara för runt till olika svarsfunktioner som  inte hjälper ett dugg...och till slut kommer man tebax till den sida man var på från början..."Avtalsinformation"...att ringa som jag behöver hjälp med gick inte heller...det ena numret gick till en engelsk svarare...det bara tjöt...det andra tutade bara upptaget hela tiden utan info om hur många som var i kön...

Säger bara en sak...Adobe, det blir BOTTENBETYG för er support...gör om gör rätt till en kundvänligare och mer funktionell support som fungerar på ett kundvänligt sätt!
Framför allt en mailkontakt så man kan skicka ett mail och få svar på den fråga man har...

1 kommentar:

Lasse Jansson sa...

Jag fick känna på Adobes support på jobbet i förra veckan. Efter flera varv på deras hemsidor insåg jag att den enda hjälp jag skulle kunna få var via en chatt och en och en halv timme senare med chattsupport på engelska med ett par indier var problemet avhjälpt. Inget ont om de indiska support-anställda men usch och fy så trassligt att överhuvudtaget komma på hur deras "support" funkar och vilken hjälp vi som avtalskund kan få (eller inte få eftersom någon svensk support tycks saknas och min skrivna engelska är sisådär eftersom det är typ 30 år sedan jag behövde skriva på engelska senast...)