fredag 26 juli 2013

Badtider...!

Större bild - Klicka på bilden!

Que...?

Härligt å få bada...!

Men va fan är hårtorken...?

Äh...får väl ruska på mig lite i vinden så torkar jag väl upp...!

Brrrr...!

Åsså ska man ruska te pälsen så den lägger sig te rätta...typ...!

Inte så lätt med alla fjädrar...!

MEEEN...va´ det va segt då...!

En gång te´rå...!

Jaja...nu börjar dä kännas lite bättre...!

Fast eeehhhhh....

...vi tar ett par rusk te´ rå...!

Nä, nu får dä va bra...!

Blev jag inte fin så säg...?

6 kommentarer:

ZielonaMila sa...

Beautiful photos, fantastic bird:) Greetings

Nette Cecilia sa...

Härliga bilder på fjädertorkningen,Nette

tobias sa...

det va nog den blötaste fågeln jag har sett tror jag...

Anna Hedström sa...

*haha* vilket härligt inlägg:-) sikken liten sötnöt<3
varm hälsn.anna

Ingemar Pettersson sa...

Hej Stefan!
Ja, det är verkligen badtider. Fantastiska bilder på denna lilla badare.
Ha det gott i värmen
/Ingemar

Klas sa...

Härlig serie, fick mig ett gott skratt. Ärlan tar inga genvägar, utan här ruskas det om så klorna måste begravas i stenen för att hålla kroppen kvar på stället. Fågeln är väl frilagd, med fin bakgrund därtill.
/ Deerhunter