tisdag 7 augusti 2012

Hallå på er...

Större bild - Klicka på bilden!

Svagt tonad i sepia - 29 juli 2012S

...alltså...jag har saknat er...vadå undrar ni?
Jo, jag har ju fipplat med inställningarna för kommentarer och det har varit tyst i flera dagar här...inte en enda kommentar...brukar ju få avisering på mailen men icke då... så jag tänkte att va fasen är det för fel...men så loggade jag in och kollade på kommentarer som väntar på moderering och DÄR låg de ju!! :-)

Tack...ni har inte övergivit mig! :-)
Nu så fattar jag lite mer hur det funkar!

Ses!


3 kommentarer:

Bob Bushell sa...

Brilliant in sepia. Well done.

Birgitta sa...

Det verkar som om aktiviteterna på allas bloggar är lite lägre på sommaren. Varierar också med vädret har jag märkt.
Snygg bild!
/Birgitta

Fjällripan sa...

Hehe, vilken tur att du hittade oss :))