tisdag 3 juli 2012

Så där ja...!

Större bilder- Kicka på bilden!


En tuff dag blev det igår...men allt gick bra vi drog tio i sju och var hemma igen strax efter sju...hängningen tog ca fyra timmar...hade ju ingen aning om hur mycket plats och hur många tavlor jag skulle få upp...svårt att få tavlorna i linje men det får en a la duge.
Var ju också tvungen att välja bort bilder...hade 40 stycken  och 28 st + två stora fick plats.
Så numrena på tavlorna ligger lite "huller om buller"...det får ni ha överseende med.
Sista bilden visar när det är klart...har suddat lite i bilderna för jag vill ju inte visa motiven här utan man får besöka utställningen! :-) Naturligt-vis! Åhåhåhå...vad fyndig jag var där då...! ;-)
VÄLKOMNA!
OCH...glöm nu inte att skriva en liten rad i Gästboken att ni varit där!
Sista dagen för utställningen är 12 augusti men kanske drar ner på lördagen och tar ner...väder och humör får styra lite där.



5 kommentarer:

Urban Rundström sa...

Hej Steffe! Då ska jag ta mig en tur till Öland och kolla in mästerverken. Jag ska ändå köpa en ny kikare då den gamla börjar ha gjort sitt. Hoppas det blir mkt skrivet i gästboken. /Urban

Urban Rundström sa...

Hej Steffe! Då ska jag ta mig en tur till Öland och kolla in mästerverken. Jag ska ändå köpa en ny kikare då den gamla börjar ha gjort sitt. Hoppas det blir mkt skrivet i gästboken. /Urban

Ölandsvindar sa...

Så där ja! Nu har jag skrivit i gästboken! Och först av alla var jag. Frågade personalen om eventuella kommentarer men ännu så länge hade de inte hört något.
Kerstin

Anonym sa...

Tack ska ni ha! :-)

Steffe

Klas sa...

Jag kan inte se den här utställningen heller så för mig spelar det kanske ingen roll, men det där med suddningen. Det var smart. Smart och lite roligt, samtidigt som det är rätt. Bra tänk, det där. / Deerhunter