måndag 4 juni 2012

Sista veckan på utställningen!

Större bild - Klicka på bilden!

Hånö - 3 juni 2012
500 + 2,0

Den här veckan onsdag, torsdag och fredag har Café Åstugan öppet mellan 11 -16...Lördag 11-18 och söndag 12 - 18.
Passa på nu att besöka utställningen om ni inte gjort det! På söndag eftermiddag plockar jag ner tavlorna.
Och ser fram mot nästa utställning jag ska ha...inte klart ännu var...återkommer om det.
Bilden ovan är en av de första bilderna jag tog innan jag avancerade närmare...steg för steg...försiktigt, försiktigt...den är helt ocroppad.

1 kommentar:

Niklas Johansson sa...

Hej Stefan!

Jag kommer till Nyköping på onsdag och då skall jag passa på att åka ut till utställningen när de öppnar. Det ska kul att se dina alster i större format och som utställning. Hoppas på skapligt väder också så man kan avnjuta det hela med en god fika också.

/ Niklas