torsdag 26 maj 2011

Favorit i repris!

Större bild - Klicka på bilden!
 Kilaån - 1 juni 2010

Jaha då får man väl köra med Firefox då...det verkar inte som om det fixar sig med Blogger och IE och att logga ur...är ju inte alls van vid FF men men det ska väl gå det med vad det lider men vad är det för fel?
Jag vill ju använda IE som jag är van med!  :-(
Hoppas bara att det inte blir samma här nu med FF för då blir jag knäpp...det var ngn som föreslog Windows Live Writer men jag ids inte fippla mer nu...kanske tittar på det senare om det strular mer... det funkar ju det här nu så jag kör på det tillsvidare...enklast och smidigaste lösningen är bäst...you know! :-)

Bjuder på en Favorit i repris från förra året...Bäver i Kilaån...högtidsstunder var det!
Ses!

3 kommentarer:

i stora drag sa...

Aha, är det så bävrar ser ut! Fin bild du fick!

Jag har använt Firefox länge, för jag tycker den är bättre än Explorern. Där hängde sig sidor ofta och den stängde ner sig lite hur som helst.
/Pia

Maria Thorbjörnsson sa...

Vikken snygging..skulle kanske behöva dra en kam genom luggen..fnissfniss..jo nog strular det alltid..Maria

Rolfs Naturfotoblogg sa...

Jag gick över till Firefox för flera år sedan. På grund av alla störningar i IE. Jag har sällan problem med att surfa med Firefox.

Fin bild på bäver.

Lycka till med FF