onsdag 25 maj 2011

Blogger strular...

Edit klockan: 11:36:
...kom på att testa Firefox och där verkar det fungera allting hur bra som helst, va f*n är det fråga om med IE???  Irritéer!! Sur jag blir!
Äre nå´n inställning...cookies...nått annat? Ngn...tips?

Edit:
Torsdag och jag kan fortfarande inte lägga in bilder eller logga ut...ej heller komma in på mina andra bloggar...försökte lägga in en bild nu kl: 07:29 men "avvisad av servern"...fler som har problem?
Detta är ju konstigt alltså Blogger som har fungerat så bra i många år och nu strulat ett par ggr på kort tid.
Det enda som funkar verkar vara att jag kan skriva inlägg på just denna blogg.

*******************************
...och jag kan för närvarande inte lägga in bilder här...det går heller inte att logga ur från "Stefans Naturliga Blogg" så jag kan komma in på mina andra bloggar.
I och med att det strular överhuvudtaget så avvaktar jag tillsvidare...detta har pågått i stort hela dagen...och pågår fortfarande kl 21:12...

Gonatt!

3 kommentarer:

Maria Thorbjörnsson sa...

Jag gör ett test..Maria

Stefan sa...

För IE: Har du testat Kontrollpanelen / Internetalternativ / Fliken Avancerat och klicka på Återställ till standardinställningar.

Funkar det inte så testa att ladda ner Malwarebytes antimalware (Googla på det) installera - uppdatera kör fullständig skanning. Om den hittar något så sätt i karnatän och följ ev. instruktioner om omstart.

Det är vad jag kan komma på.

Anna Hedström sa...

hej stefan..jag har oxå haft problem..har inte heller kunnat logga ut och nyss här nu har jag försökt att kommentera på både en och två bloggar..men vara snurrigt där med:-/ hrm...ja,vi på hoppas att det löser sig helt det här "knaset" !! superfiiina foton på de små liven<3 varm hälsn.från anna jonsson (om jag nu inte kan kommentera med mitt googlekonto..:/