fredag 20 februari 2009

Lite mera gnäll.... (Kåseri)



Kan meddela efter att denna konversation nedan förevarit så gjorde jag ett försök att bädda in koden i Embed Flash...men se det gick bara med ett album i taget inte hela galleriet och det såg inte klokt ut på sidan! :-(((


Så då sket sig det också...nu ger jag upp för denna gången...tänker inte tänka tanken den närmaste tiden på det här...det suger, suger, suger som faaan...skiiiit!!


Nu blir det till å köpa tjänsten...tänker absolut inte fippla mer med det här skiten...inte bra för blodtrycket...klart slut!


info: Var vänlig vänta på att en supporter svarar.

info: Du chattar nu med 'Richard'

Richard: Hej och välkommen till One.com chatsupport. Hur kan jag hjälpa dig?

Du: Hej! Jag försöker installera en första sida med mall och så lång allt väl men sen vill jag infoga menyer som t.ex galleri i menyraden till vänster...överst står Hem då...men det vill sig inte...alltså jag vill länka mitt galleri till första sidan...mitt galleri har jag också på onecom och det heter www.steffelodi.com men jag vill att första sidan ska heta det och kunna länka därifrån till galleriet ...ok

Richard: Ni vill skapa en menyknapp från er hemsida till ert galleri?

Du: yes

Du: mallen är onecoms också

Richard: Ok, det går tyvärr inte, ni får skapa en hyperlänk eller bädda in galleriet.

Richard: För att "bädda in" ett album på er sida ska ni logga in på ert galleri. På det albumet du gjort detta kommer det synas "Bädda in" under den vanliga menyn. Klickar du på denna kommer en ruta fram. Där kan du kopiera koden du behöver.

Richard: Denna koden kan du sedan sätta in på din hemsida. I WebCreatorn finns en menyknapp för detta "Embed flash". Klistrar du in koden där och sparar det så kommer det synas på din hemsida.

Du: jaha!!!! åh fan och jag som suttit i timmar med det här skiten och försökt å fatta...så det gick itne alltså...suck suck jaja då försöker vi på det sättet! skrattar uppgivet...ha en bra helg!!

Du: tackar för svar!

Du: klart slut!

Inga kommentarer: