lördag 8 augusti 2015

Windows 10:an har kommit in i min dator...

Större bild - Klicka på bilden!


Hur gick det...jodå till slut blev det bra...

Laddade ner 10:an men kom inte ut på internet efter det...hittade inget nätverk...jag har Telia trådlösa teve och internet å allt och sticka Linksys till datorn...klickade på ikonen nere till höger men kom inte upp nå nätverk att ansluta till...?  

Kom på...stickan till trådlösa...på kartongen står det W7...då kanske det är det som felar att den inte är kompatibel med 10:an...det är därför den inte hittar något nätverk...??? 
Får dra te Elgiganten imöra (Läs idag på förmiddan)och kolla...

Det blir enklare liksom...typ...hålla tumsen att lösningen finns där...       

Jippiiiiiieaaahooooo....nu är jag inne...var te Elgiganten köpte en ny sticka och nu hittades nätverk att ansluta till...men 500 peng gick stickan på...om jag hade kunnat det här med datorn bättre så hade det gått att ladda in drivrutiner i datorn så "gamla" stickan blivit uppdaterad men hellre 500 peng och ett enkelt förfarande än sitta vid datorn å greja med sånt man inte fattar att man ska begripa hur det fungerar, blev lite Kurt Olsson där men i alla fall...underbart att va hemma igen! 


1 kommentar:

Klas sa...

Det verkar som det är enklare att ta steget till 10:an från 8:an. Jämfört med 7:an som jag bytte ut häromdagen. Men till slut allt gott, här oxå.
/ Deerhunter