onsdag 29 oktober 2014

Vi vann...

...budgivningen på lägenheten idag, en trea som vi kollade på i måndags...så nu blir det flytt i februari nästa år!
Skönt att det blev en trea för då får jag ett rum för mig själv som jag har idag...vi var inne på att köpa en tvåa men priserna på dem är nästan värre än på treorna eller i alla fall likvärdiga av någon konstig anledning.
Det hade nog blivit lite för trångt...
Skriver papper imorgon...här ska det gå fort...hinner inte rinna mycket vatten under bron förrän det ska petas dit en namnteckning..
Har knappt hunnit fatta vad som hänt...var ju ute vid kojan idag och det var ett jäkla messande med frugan och mig kontra mäklaren fram å tebax...under budgivningen...åsså full aktivitet utanför med örnarna så man blev ju liiiite stressad om man säger...men det funkade...!

Ses!


4 kommentarer:

Sylwia Grabinska sa...

Grattis!!!! Vad trevligt!
önskar Er underbart liv och allt bäst på den nya platsen.


hälsningar
Sylwia

Ölandsvindar sa...

Grattis till nya bostaden.Jag har den erfarenheten att tvåor alltid är mest eftertraktade. Konstigt att det inte byggs fler sådana. Här är det fullt upp med förberedelser till julmässan idag. Egentligen skulle jag vilja ha några timmar innanför sovrumsfönstret istället.Det var full fart vid dammen i går med gärdssmyg, kungsfågel, rödhake, gransångare + alla de vanliga.
Ha det bra
Kerstin

Nina/Stjärnkraft sa...

GRATTIS!!!

Stefan Pettersson sa...

Tack!
Det känns så jävla bra nu...hoppas bara det håller i sig, sa pessimisten! :-)

Steffe