lördag 11 oktober 2014

Kattutställning - Gumsbacken

Större bild - Klicka på bilden!

"Våran" kattuppfödare.

Här hänger jag och kan inte annat...!

Läckert mönster...

Släpp ner mig för fan...!

Ja, jag är grinig...!

Charma domar´n...jojo...det måste man göra...!

Några extrapoäng kan det bli...!

Ge mig den där istället för å hålla på å vifta...!

Vem är snyggast...jag menar inte domar`n i alla fall...!

En skitglad kattägare som vunnit pris...!

Åh...herregud...va hon håller på...släpp för fan...!

Åhhh...skönt å få slappa ner lite...!

Filosofen...

Att en så där viftgrej an va så roligt...!

Lycklig...a

Å här har vi "gammelhusse" med matte...

Jadu matte...här ska jag sitta så det så...!

Grinig är bara förnamnet...!

Fan va söt jag är...!

Va håller han på med egentligen...?

Ja...alltså...exellent men...
Suck...alltid är det något fel...!

"Gammelmatte" och "gammelhusse" diskuterar med domar´n...

Yanni´s syster...

Det var några bilder från dagens kattutställning på Gumsbacken anordnat av Östkatten....och
som fortsätter i morgon söndag.

3 kommentarer:

Klas sa...

LOL!
Gillar såväl bilder som texter.
/ Deerhunter

Sylwia Grabinska sa...

:) humoristiskt text med fina bilder, den gillar jag.
Vad fina olika katter du visar...

Och den vinnaren hmmmm (?!?)

jaaaa... i mitt land säger vi att man inte diskuterar om "smaken" :))))


Din katt var vackrare :) !


hälsningar

Ölandsvindar sa...

Jag har varit på diverse kattevenemang i Nyköping med omnejd och varit lite involverad i kattvärlden på olika sätt. Katter är mysiga men jag har lyckats motstå ala frestelser, mest på grund av att flera i den allra närmaste släkten inte skulle kunna besöka oss då pga allergi.
Här är det en grå och trist söndag, men ganska varmt. Jag ska ta en sväng ut så småningom. Trevlig söndag /Kerstin