måndag 31 mars 2014

Kasper på Mörkö - Sista bilden

Större bild - Klicka på bilden!


Vilken tur med vädret jag/vi hade igår då...idag är det gråtråkväder och det här får bli sista bilden på den fina juvelen.
En underbar bekantskap men ack så svårflörtad men till slut gick det vägen och den kom så pass nära att det blev fina bilder som jag kan känna mig nöjd med!
OCH...den är rapporterad idag med vid de vanliga pölarna...spännande att se hur länge den stannar...mat finns det i form av fina feta maskar som den drog upp lite då och då...det såg mumsigt ut!

4 kommentarer:

Morten Borg sa...

flott bilde av en stilig fugl

Ölandsvindar sa...

Den kommer jag nog att missa! Ska inte upp förrän några dagar i mitten av maj då dotter fyller jämna år.Men man vet aldrig. Jag hade ju tur med ökenstenskvättan som stannade ända till jul. Men väldigt vacker fågel och fina bilder förstås som vanligt.
/Kerstin

Jani sa...

Grattis till denna fina bild och övriga bilder på piparen ;)
Den ser bara fin ut.

Torbjørn Wingsternes sa...

Flott portrett i fint miljø.