lördag 15 mars 2014

Gillar...gillar inte...

Större bild - Klicka på bilden!

Husbyån 

...Bridge fungerar skitbra och jag gillar programmet MEN jag gillar inte Adobes returpolicy...när jag går in på Mina Sidor där och försöker få tebax pengarna på Lightroom som jag har rätt till inom 30 dagar...1200 peng...det står att man kan och har rätt att returnera en vara men så klickar man och det går bara för runt...det går liksom inte att få ngn vettig kontakt någonstans utan man hamnar bara på automatfunktioner...vilket jävla skit!
Och går man in på Retur så står det "Du har inga varor att returnera" man måste registrera sig men jag är ju reggad!
Och frugan ringde Adobe Sverige men ingen svarar...men det konstiga i det hela är att när jag satte in Visakortet/Handelsbanken i kortläsaren och betalade så gick det på några sekunder men om jag vill ha tebax pengarna för ett felköp så är det lögn i helvete.
 OM man överhuvudtaget lyckas få till en retur så tar det tre, fyra dagar att få pengarna...märkligt, märkligt...men men...får väl ta det som lärpengar!
Men sur blir man!
Jaja...nog om det...gjort är gjort...nu roligare saker...våren är här med ett riktigt bakslag i morse...det snöade och blaskade...och nu kl 11:30 blåser det storm utan snö...härligt, härligt...man riktigt känner i kroppen hur våren är på G!


Inga kommentarer: