torsdag 15 augusti 2013

Lite allt möjligt...

Större bild - Klicka på bilden!

Augusti 2013

...bilen inlämnad igår på lackning av dörrarna och den rost som uppdagats vid handtagen (alla fyra)...äntligen säger jag efter mycket om och men...men bättre sent än aldrig och så fick jag låna en gammal sunkig Honda den här gången...hmmmm...ja, ja...den rullar i alla fall...men en Audi A1:a igen hade ju inte varit dumt! Trivdes med den bilen!
Sex dagar skulle det ta...hoppas bara det görs ordentligt nu men det tror jag...har inte haft några som helst problem med lackfirman...de har skött sig alldeles utomordentligt...både med tidigare jobb och att svara på mail!
Så får man hoppas på ett "Bekymmersfritt bilägande", som det står i reklamen, i fortsättningen då...fick ett reklamblad i brevlådan idag om att de ville ha min bil i inbyte och att jag skulle få lite extra betalt för den mot att jag köpte en ny...skulle inte tro att jag går på det!
Nä...nästa gång blir det nått annat bilmärke...apsolut!
Men den här får gå ett tag nu...

I förrgår var vi till Åsby Handelsträdgård utanför Hallstahammar och kollade lite och shoppade lite...en trevlig utflykt och goda räkmackor hade de!

Idag har vi varit till kojan och förberett lite för vintern så man kan gå ut och sk...göra det man ska ibland när det pockar på...utan att störa rovisarna...det blir nog bra med det!
Förberedelser inför vintern

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som att du har en Hyundai!

Anonym sa...

Jepp...rätt gissat...egna erfarenheter??Skitbil...skitfirma...bara strul hela tiden...de har lovat att skärpa sig men vibbarna är fortfarande i olag och jag känner inte för ngn mer Hynda alls!

Steffe

Anna Hedström sa...

hehe så sant "steffe-mannen" "bin-bin å bumm-bumm" får ni ju inte glömma när ni sitter i timtal därinne i köjjan ;-) /"annan" i mariestaden

Anonym sa...

Jag åker Peugeot 308 diesel.

http://www.peugeot.se/

Brita sa...

Ja du dessa bilar!
Fin bild med känsla/brita