onsdag 17 april 2013

Vill ni se en stjärna...

Större bild - Klicka på bilden!


...se på mig...ni får mycket gärna....gå in på...  www.steffelodi.se  och kolla runt lite på alla mina bilder där med fåglar och natur (naturbilder kommer senare) som huvudingredienser på den sidan och som ligger samlade i mappar, lätt överskådliga.
Det fungerar med piltangenterna att klicka och visa dem snabbt om man vill det.
De flesta bilderna har jag publicerat här på bloggen men det kan ju vara kul att kika genom dem i samlat skick så att säga.
Det är nästan så att när jag sitter och kollar på bilderna och lägger in dem i mapparna att det börjar suga i kojtarmen igen... :-)
Tänk innan jag började med rovfåglar så avskydde jag vintern men faktiskt så går det an nu...! Det trodde jag aldrig att de orden skulle komma ur min mun...!
Jag kommer att lägga in mera bilder vartefter...nu har det mest varit ormvråk...sen blir det örnbilder och övriga fåglar...hoppas bara att det fungerar med uppladdningen och att spara bilderna...ibland klickar det och jag trodde de (one.com) hade fixat så galleriet skulle fungera bättre och det gör det men ibland klickar det som sagt var och det är väldigt irriterande när man sitter och jobbar med uppladdning och det strular...men hittills har det funkat rätt så bra.

Idag är det fint väder men jag har inte haft någon lust att dra ut...det får bli en sån dära "sitta hemma vid datorn och fika-dag idag"!

3 kommentarer:

Ingemar Pettersson sa...

Hej!
Grymt fina bilder och en fin, fin hemsida som är lättnavigerad.
Ha en fin dag!
/Ingemar

Antonio Pesk@ sa...

Fantástica imagen.
Saludos amigo

Jani sa...

Grymt fin bild på vråken, gillar närvaro känslan i bilden.