måndag 1 april 2013

Första april...

Större bild - Klicka på bilden!


...men...inget aprilo skämto har jag gått på...ännu...men det var nära, när ett par kändisar tillkännagav att de skulle flytta till Norge...men det varade bara ett par sekunder så förstod jag...men i alla fall...angående örnbilden nedan och att den blivit godkänd på FS och Galleriet så är det klart att man blir glad när man får lite credd för allt slit man lägger ner på fågelfoto oavsett om urvalsprinciperna på Galleriet är av karaktären slumpens skördar...har ju ansökt med ett antal bilder som blivit refuserade men denna örnbild föll i god jord.

1 kommentar:

Ölandsvindar sa...

Grattis til bilden! Jag börjar kanske tappa stinget för jag har inte upptäckt några aprilskämt i år. Jag var alltid först på jobbet med mina skämt, ibland blev jag nästan lite rädd att jag hade gått för långt. Ett av de enklaste var lappen på dörren att mattorna var rengjorda och alla måste gå utan skor första dagen. Det var kul att se alla i strumplästen med skorna i handen!
/Kerstin