lördag 13 april 2013

Ny hemsida!

Större bild - Klicka på bilden!


Skrev ett kort inlägg igår om detta men var inte riktigt på det klara med hur jag ville ha det och om jag ville fortsätta med hemsidans "verkstad" när jag hade hållit på en stund...det är ju en hel del nytt att lära sig och ta in i alla funktioner för att få till det...får se så här om det funkar i längden...tycker det fattas en del funktioner när det gäller att kunna placera blocken som man vill...lite låsta lägen här och var men men...kanske inte så lätt för de som snickrar till´et heller att få till det precis som vi konsumenter vill ha det fullt ut.
Min gamla domän behåller jag hos Loopia...och det var hur smidigt som helst att peka om domänen www.steffe53.se till nya hemsidan...så ska det vara så till och med en barnunge och jag begriper! ;-)

Inga kommentarer: