fredag 21 september 2012

Ny mobil...

Bild från Telias Hemsida.

...ska jag köpa idag och om ni vill så får ni gärna berätta lite om era erfarenheter/tipsa om BRA mobiler...den jag har nu är SonyEricssons Xperia 10 och den har jag bara haft strul med ända sen den var ny för 2 1/2 år sen...första tiden hängde E-posten sig och den stod o laggade och gör så fortfarande ibland och då får jag starta om moben...sen på sista tiden nu några veckor tillbaka så har telefonfan stängt av sig i tid och otid trots att det varit mer än 80-90% kvar av batteriladdningen. :-(
Så nu är mitt tålamod slut och det blir som sagt var en ny...och den jag tittar på i första hand är en Samsung Galaxy III...har bara hört gott om den...hittills...vad säger ni...jag använder inte telefonen att ringa i utan endast surf - E-post - SMS - Banken och så tar jag några bilder då och då när systemarna är kvar hemma och vilar...

2 kommentarer:

Kenny Isaksson sa...

Köp en Iphone fungerar perfekt till det du beskriver.
Trevlig Helg / Kenny

Mimmi sa...

Jag har köpt en GalaxyIII och jag är otroligt nöjd med den ..den bästa telefonen jag har haft .. innan har jag haft en liten samsung och innan denna en Sony Experia Arc S Men denna nya Galaxy 3 slår allt :) jag älskar den :)