tisdag 29 november 2011

Så bra det blev!

Större bild - Klicka på bilden!


Bara ett fel...ska ge bort dem som present men nästa vecka så ska jag skriva ut åt mig själv! :-)
Å va snyggt det blev med den svarta linjen runt om...var o titta på en fotoutställning häromdagen och såg det och tänkte att det där måste jag försöka mig på...lite fippel men nu kan jag det!
Kommer ihåg i början av min "fotokarriär" vad jag satt med Photo-Shop och fipplade och svor när jag inte visste hur man skulle göra...hela tiden gav jag upp...tog bra många månader innan jag kom på´t liksom.
Men nu är det enkelt! :-)
Jag känner mig nöjd på nått sätt! :-)

9 kommentarer:

Bea sa...

SNYGGT!

Trevlig kväll!/Bea

Fjällripan sa...

Så himla bra det blev! Kul att sätta upp dessa fina tavlor på väggen!

Unknown sa...

riktigt vackert :)

Tammy sa...

skiiiiitsnygga!!! vilken present!

Mimmi sa...

Visst kan du känna dig nöjd ,..det blev kanon bra ju :)
Du som är så bra på fåglar .. jag behöver lite hjälp .. vi fotade en konstig fågel här hemma idag .. vi kan inte få fram vad det är för fågel .,själva kroppen påminner om en grönfink ..men inte färgerna
kram/Mimmi

Ingemar Pettersson sa...

Så snyggt Stefan!!
Vilket motiv sedan, ja det blir inte mycket bättre än så. Härligt när bitarna börjar falla på plats! Jag förstår verkligen att du känner dig nöjd. Jag lovar att han/hon kommer att bli mycket glad.
Ha en fin kväll!
/Ingemar

Ölandsvindar sa...

Värsta 50-årspresenten faktiskt!Du är så duktig , Stefan!

Kerstin

Anonym sa...

Riktigt snyggt!
De svarta linjen passar perfekt, den markerar bilden rätt, tycker jag.
Ha de bra kram och trevlig helg!
Raya

Ronnie Isacsson sa...

Skitsnyggt helt enkelt !
Motiven gör ju inte saken sämre , mottagaren kommer att bli himla glad helt klart !