torsdag 17 november 2011

På förekommen anledning...

Större bild - Klicka på bilden!

Svarthakedoppingsjön - 13 november 2011
En rofylld plats perfekt för kontemplation och sinnesro.

...vill jag berätta att jag absolut under inga omständigheter åtar mig fotouppdrag av vad slag det än månde vara.
I min sjukdomsbild ingår bl.a. att jag inte får utsättas för alltför stora krav och mitt fotograferande är lustbetonat.
Jag har varit i livssituationen utbränd och har fortfarande "svackor" och då fungerar ingenting i min vardag.
Vill bara poängtera detta för eventuella "kunder"...och hoppas att ni har förståelse och överseende med detta.

3 kommentarer:

Nina/Stjärnkraft sa...

Bra att du säger till! Klartext är alltid bäst. Plåta på du, för lustens skull och i din egen takt :oD

Ölandsvindar sa...

Man är sitt eget skyddsombud brukar jag alltid påpeka och det är viktigt att känna efter och säga ifrån (även om det är svårt ibland).Här haglar anbuden över mig om att göra hemsidor och allt möjligt annat men jag säger konsekvent nej. Egentid är viktigt!
Kerstin

Anonym sa...

Tack för pepp...Nina o Kerstin!!
Skönt å läsa att fler är inne på samma spår!
Svårt som fan och säga nej...visst är det men man måste!!

Steffe