söndag 15 maj 2011

Sånglärka i morgonljus

Större bild - Klicka på bilden!

Öland - Fyrvägen - Maj 2011

Fortsätter att lägga in bilder från Ölandstrippen och hoppas att ni inte tycker det blir för övermäktigt men men det är ju bara att låta bli och titta om det blir för mycket! ;-)
För mig blir det en dagbok över mitt liv och leverne i fotografins värld och bilderna hjälper minnet att komma ihåg att; ja, just det...det var där ja...och där...kommer du ihåg Ullis...o.s.v. o.s.v!
Från det ena till det andra...konstigt med datorn...skumt som f*n är det för när jag startar så går den in i "Felsäkert läge" eller "Starta Windows normalt"...klart som f*n att jag vill starta normalt...idag gick den igång först efter att den fått göra ett par omstarter...suck!

Nåväl, än så länge funkar det...nu kör vi!
Frukost först...

Ses!



4 kommentarer:

Birgitta sa...

Klart vi orkar dina fina fågelbilder!
Dum fråga, men: Du har väl tagit back-up på allt du vill ha kvar, inkl program???
/Birgitta

Anonym sa...

Jodå...backupar nu vartefter men inte det sista (Ölandstrippen) för det gör jag när jag är klar med alla bilderna men de ligger kvar på minneskortet så länge...förutifall! :-)
Steffe

Flemming sa...

Öppna msconfig.exe i kör eller utforskaren.
Nu vet jag inte vad du har för operativsystem men det fungerar från Windows 95 och framåt.
Jag kör Vista och där fungerar det perfekt.
Titta i msconfig.exe om du möjligtvis har lyckats kryssa i rutan "Öppna i felsäkert läge"
Kontrollera även allt annat som finns i msconfig.exe och försäkra dig om att allt är rätt och riktigt...

Dina bilder är mycket smakfulla så länge du inte visar bilder av rovfåglar som äter andra fåglar...

Äventyret framtiden sa...

Jag ser fram emot dina fina fågelbilder hela tiden. Här orkas det nog tittas:)