torsdag 18 mars 2010

Som en ny människa... (?)


...nyklippt och nya progressiva glasögon...aldrig haft förut...huuuh, en ny upplevelse...fan vad svårt det var att hitta rätt i synfältet...får ju vingla med hövvet som en drucken för å hitta de skarpa lägena...ute på långt håll gick bra och läsa går bra...MEN mellanavståndet till datorn gick inte så bra men hoppas det är en vanesak bara...har använt ett par gamla goggles till datorn och kommer nog fortsätta med det eftersom de funkar bra!


...och ett par solisar fick jag med på köpet i samma slipning som progressiva...Arnold eller...?
:-) ;-)
Tänk om man kunde byta ut lite av de där skröpliga delarna i kroppen också som inte funkar som det ska så man vart som "en ny människa" där å!

1 kommentar:

Micke sa...

Arnold stil! Själv har jag en speciell solglasögon som jag verkligen gillar när jag är ute då känns det som att jag har polfilter + lite ND avtonat samt 3D filter känslan perfekt när man söker efter motiv att fota :D