måndag 8 mars 2010

Niklas ville visst ha...


...en skrivbordsbild!
Här finns inte en tanke på något som skulle kunna kallas komposition eller så utan en bild av mitt skrivbord bara så där rakt av utan något som helst tanke som sagt bakom bilden och rörigt ser det ut att vara på skrivbordet och runt om och rörigt är det i min skalle ofta när jag ska kolla in bilderna och försöka få till dem så de kan läggas ut på någon sida och vi kompletterar varandra bra i den röriga samförståndsandan och kompatibiliteten visavi kamera, bilder, natur och dator...fast ibland blir jag arg på datorn...rent ut sagt förbannad och särskilt när man sitter och jobbar med bilder och den får för sig att packa ihop och liksom inte vill vara med längre...eller säger att nu är det dags att uppdatera något jävla system som jag inte vill att den ska göra just nu och när man har gjort det så säger den, du måste starta om datorn för att uppdateringarna ska gälla och bla bla bla bla o.s.v. o.s.v....ibland är det ingen hejd på vad den vill göra men som inte jag vill göra o.s.v. o.s.v....typ...ungefär så...ja...jameniallafall det var bilden på mitt skrivbord som var grejen här och vassego!

2 kommentarer:

Henrik Hellemar sa...

Tjabba...

Ja, så här ser vardagen ut för mig också - rörigt vid skrivbordet och en datorjävel som motarbetar mig allt för ofta för att vi ens ska kunna vara halvkompisar... Så det känns skönt att läsa ditt inlägg och inse att jag inte är ensam om detta problem... :)


Henke :)

Niklas sa...

Kul att du nappade! Ett mysigt litet krypin du har. Hehe, ja jag har det nog rörigare än vad det såg ut på mina bilder först ;-)

/Niklas