måndag 1 februari 2010

Inget speciellt...

Idag ska jag försöka fippla lite med fotoboken och se om jag kommer någon vart...jag bjuder på några bilder från igår och Oxelösund där det fortfarande finns öppet vatten.
Var också till Hummelvik innan och kikade, brukar vara öppet där men inte denna vinter.
Det var fruset i hela hamnen.
Kallt var det igår också...förresten...kallt och kallt, det var sådär en 13 minus och det är ju lite modestare än minus 25 men jag frös i alla fall när jag stod och tog de bilder som ni ser nedan.
Men idag är det bara 1 minusgrad och mulet...ibland svänger det riktigt ordentligt i väderdansen!
Just nu snöar det lite...

Ses!


Verkar sömnigt här...?


Tjusigt va...?


Flytta på er...


Frihet är det bästa ting...

5 kommentarer:

cecber sa...

Fina bilder, gillar den vackra blå färgen. Min favorit blir nummer 3 uppifrån.

Mats Andersson sa...

Snygga bilder. Och lycka till med studierna...

/Mats

Jukka Lausmaa sa...

Härliga bilder, speciellt nr 2 och 4. Liksom bilderna i det förra inlägget.
Hälsningar / Jukka

Niklas sa...

Jag tycker bild två är väldigt fin. Speglingen och de utsträckta vingarna är vackra.

/Niklas

viaviken sa...

Tänk att det kan bli så fina bilder med såna där måsar, eller vad det nu är för sort.Jättefina allihopa ,tycker vi i viaviken.Duktig du är Stefan.