måndag 22 februari 2010

Farmor, hon kan va rolig hon...



ny vecka...måndag...nya friska tag och 25 minus i morse...härligt och det där med härligt var ironiskt sagt men jag har haft fint besök nu på morgonen...Stenknäck, Sidensvansar och en härligt fint rödbröstad Domherre alla inom fotoavstånd också men tyvärr är de skygga så fort jag visar mig vid fönstret och ska öppna det så by by.

Men kul i alla fall att ha dem här och att ha sett dem...sånt blir jag glad av faktiskt

Ännu gladare skulle jag bli om de (Stenknäcken o Domherren) fastnade på sensorn! :-) ;-)
Och för att inte tala om vad glad man blir av att se sitt barnbarn skratta...det är så härligt att se ett barns äkta oförställda glädjeyttringar i form av ohämmade skrattsalvor!
Underbart!!

Detta får räcka för idag, dessa mödosamt ihopknåpade rader...nu blir det kaffe och macka och något söttigt gott som avslutning på fikat! :-)
Ha en riktigt trevlig måndag och en god fortsättning på veckan!

2 kommentarer:

Anette och Håkan sa...

Vår glada lilla sötnos. :)

Anonym sa...

När de är glada då är de glada!!

Steffe