söndag 22 januari 2017

Gömsle till salu!

Större bild - Klicka på bilden!

Uppdaterat 29 januari

Kojan och dess inventarier plockas ur idag sö 29 jan och börjar sågas upp till kaffeved.

*******************************
Uppdaterat 26 januari:
Intresset har inte varit så jättestort men några har hört av sig men ingen som är verkligt intresserad och jag vill ha en så snabb affär som möjligt...hör jag inget inom närmaste veckan som kommer så är jag nödgad att såga upp kojan så får markägaren köra iväg allt till tippen.
Vilket vore synd på en så gedigen och välgjord koja.
Jag trodde intresset skulle vara större med tanke på hur många som sitter i hyrgömslen bl.a.





Jag har beslutat att avveckla mitt gömsle och sonderar terrängen för ett eventuellt intresse för en seriös köpare att köpa hela kojan med inventarier som gasolkamin med en liten P5/6 (?) och en stor tub P11 samtHeat-Pal.
Hyllor.
Kojan är väl isolerad och gasolen kör jag endast fem - tio minuter på morgonen för att få upp värmen sen räcker Heatpalen att värma hela dagen...och även dagen efter några timmar.
Kojan är byggd hösten 2015.
Köparen ombesörjer frakt...lämpligast en lastbil.
Prisidén är 5000 :-

Tipsa era vänner och vidare och mailadressen är: steffelodi@telia.com

1 kommentar:

Klas sa...

Så har du nya fotografiska planer på lut eller vad händer?
Måste ändå vara en stor grej att bara avveckla gömslet som gett så många bilder? Portabelt gömsle framöver?
/ Deerhunter