onsdag 4 januari 2017

Drabbeldag...

Större bild - Klicka på bilden!

Jag har ju tidigare nämt om att vägen ut till kojan är "dödens väg" med hjortar som står i varje kurva och vill över vägen av någon outgrundlig anledning precis när man kommer i närheten av dem...gräset är grönare på andra sidan kanske...igår låg en stor kronhjort i diket på höger sida halvvägs ut till kojan och jag vet ju hur farligt nära det kan vara ibland och jag har ju också råkat ut för att vara tvungen att tvärbromsa ett antal gånger under årens lopp.
Och nog fan ska fartdårarna om till varje pris och även bussen...men jag brukar släppa förbi bussen för att kunna fortsätta köra i min fart enär OM det skulle smälla så är det ju bättre att göra det i 60 än 90 - 100 typ...ja, man sitter på helspänn på morgnarna.
Peppar, peppar har jag klarat mig hittills...
Bilderna är från gårdagens fina väder då det inte hade kommit någon snö ännu, utan det var på kvällen det satte igång och vräkte ner snö.
1-2 dm på bara några timmar...








Tisdag 3 januari - 2017

3 kommentarer:

Ana Mínguez Corella sa...

Beautiful set of pictures.. happy 2017

Klas sa...

Fin bildserie och sexan står särskilt ut i mitt tycke.

God fortsättning!

/ Deerhunter

Niklas Johansson sa...

Härlig bildserie. Kanonfina bilder, bra jobbat.
Känns som du börjat få utdelning för allt slit med kojan och det runtomkring.

Ha det gott i kojan :)

/Niklas