måndag 10 november 2014

Måndag...

Större bild - Klicka på bilden!


Igår hade vi värsta dimman hela dagen i stort sett...inte vad som utlovats enligt väderrapporter men men vad göra.-..bara å gilla läget!
Här sitter vråken och väntar på att örnarna ska flyga iväg men det blev vråken som fick dra...till slut!

Jag har fått in några förslag på namn och två som jag gillar lite extra..."Med örnkoll i naturen" och StefaNatur Blogg...sista var ju lite fyndigt faktiskt med N:et i mitten...hmmm...men vill ha mer förslag...tack!...själv har jag funderat och funderat och det ploppar inte upp något som känns rätt och ligger bra på tungan...har haft tankar om; "Med sökaren i naturen" - "Naturfoto och lite annat" - "Min kamera och jag"...ganska bra förslag i och för sig...en gång dök det upp en tanke bara så där..."Den naturliga vägen"...men det är ju där skiten kommer ut så det förslaget sket sig med en gång! ;-) :-)
Vad mer...kommer inte på nått just nu...tankarna och funderingarna om namnbyte får ligga å jäsa ett tag te...så får vi se...
Fortsätt gärna skicka in förslag: steffelodi@telia.com 

Ses!

Inga kommentarer: