fredag 28 november 2014

Fredag...

Större bild - Klicka på bilden!

4 november 2014

...besiktat bilen idag på förmiddan...gick bra...kul grej var ju när man kom fram till bilprovningen så behövde jag inte ens gå ur bilen utan kunde skicka ett SMS till ett av dem anvisat nummer på anslagstavlan att jag var där och det kom tebax ett SMS med välkommen och vänta på din tur...SMS igen när tiden var inne som sa: kör fram till port nr 2...teknikens under!

Kojan är bommad några dagar pga jakt på markerna...då är det bäst å hålla sig undan...! :-)
Själv är jag out of order...vila är anbefallt...å det tajmar bra med jakten som pågår över helgen...hoppas kroppen och knoppen är fit for fight nästa vecka igen...det är ju så förbannat roligt med kojan och örnarna men ibland säger kroppen och knoppen ifrån.
Hoppas det ändrar sig med vädret till det bättre också...det har ju inte varit många soltimmar alls i november...åsså vill vi nog ha lite snö nån dag eller ett par dagar med efterföljande slöjad sol så det blir lite variation på bilderna...

Ha en fin helg!

Ses!

2 kommentarer:

Ana Mínguez Corella sa...

Very beautiful image .. Congrats and happy weekend.

Ölandsvindar sa...

Hmm,,vi ska besikta den gamla volvon på torsdag. Undrar om tekniken har kommit lika långt i Borgholm.
Lyssna på din kropp och lyd. Man behöver en paus ibland. Själv måde jag jättebra i går med både ägretthäger och pris i fototävling. Sedan kom det ett sms att mamma, 92, hade ramlat och brutit sig lite här och var.Jag var beredd att ta Kalmarflyget till Stockholm, men just nu verkar det inte så akut, så jag avvaktar.
Ha det /Kerstin