onsdag 12 november 2014

Dimmigt idag...

Större bild - Klicka på bilden!



...och inget besök i kojan så länge denna dimma fortgår men det blir ett ärende ut dit på fredag eventuellt i alla fall...vi har lite å fixa med där...det är ju inte bara å dra ut å sätta sig om nu någon tillnärmelsevis skulle tro det...! :-)
Ingen lust å skriva har jag heller...tror jag breakar ett tag här...får se...ä så mycket ändå i tillvaron å känner mer för å jobba med bilderna och lägga in dem på annan plats när jag har lite tid över...såååeeh...

...so long för ett tag...!

P.S:1
Meeeen fortsätt å rösta och hoppas att jag inte gjort det svårare för er nu när jag flyttat enkäten till höger här...och jag glömde en sak sist...efter att man petat dit en prick så ska man klicka på "Rösta"...nu så...nu har jag förklarat så pedagogiskt som jag kan! ;-)  :-)

P.S:2
Fel på ljusbordet tydligen (?)...hoppas det rättar till sig.

1 kommentar:

Ölandsvindar sa...

Jag gillar verkligen dimma och hur den omvandlar de vanliga platserna utomhus till nya spännande vyer. Packa och plocka nu i lugn och ro och planera för flytten.I kväll ska jag visa bilder i hembygdsföreningen. Får se hur många som somnar!
Vi hörs /Kerstin