söndag 13 juli 2014

Jaha...

Större bild - Klicka på bilden!


...ska det bli en sån dag idag...vadå undrar ni?
Satte igång datorn och drog mina sidor som jag brukar varje morgon och så...POFF!...svart i rutan...men va i helvete!
Är´e oväder nånstans...gick strömmen...nä, inget sånt...allt fungerar i hemmet...ingen propp...men va var´e då rå...?
Möjligt att det saknas en propp i huvudet men det ska ju inte påverka datorn tycker jag...! ;-)
Ja det är ett äventyr varje morgon man startar upp...ska den gå igång...vad händer...man sitter med andan i halsgropen eller var det halsgropen i andan...ähhh...skitsamma...man sitter i spänd förväntan att allt ska fungera...phuuuu...men nu rullar det på...peppar peppar...än är inte faran över...bara väntar på att det ska svartna igen...och det är mörkt ute också...ser ut att bli regn när som helst...kanske det var ett sånt dära snabbt strömavbrott som knappt märktes annat än att skärmen slockna...?

I kväll ska jag kolla på De Grande Finale...har ju inte sett semifinalerna enär de gått så sent...en annan går ju å lägger sig vid mellan 8-9 på kvällarna...lögn å sitta å hålla sig vaken längre...ibland kan det bli före 8 med...men ikväll ska jag kämpa för å hålla mig vaken...om inte annat så ta en tupplur innan för å bli pigg te matchen med stort M...jag håller på Argentina te hundra!
Hoppas teven inte strular nu bara...man kan aldrig så noga veta...

Än har det inte börjat regna men det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk...hahaha...jag älskar den där Hegerforsaren! Helt underbar!

Ses!

Inga kommentarer: