måndag 21 juli 2014

Gomorron...!

Större bild - Klicka på bilden!



Mmmmm...sen är jag idag...men vet ni...jodå...jag har suttit från 8 tills nu - kl är 11 -  och strulat med datorn som låste sig direkt med följd tvångsavstängning...omstart...funkar...men så kan man ju inte hålla på såååå...för att se om det hjälper...avinstallerat en massa program som jag inte använder...plus då förståss CNX-D och även en dubbelversion av PS - CC...har ju fått en ny version som heter PS-CC/2014 och tänkte att kanske de krockar med varandra så då åkte gamla versionen ut...och då bar det sig inte bättre än att jag inte fick igång Bridge...jaha...avinstallerade PS CC 2014 Bridge samt installerade om allt...å det tar sin tid.
Men har startat om datorn ett par gånger...för å testa...funkade i alla fall nu å göra det och PS - CC med Bridge funkar nu också...och med spänd förväntan så undrar jag vad det blir nästa gång jag startar datorn i morrn bitti...ett spännande liv jag lever! NOT!
Som sagt...jag hatar sånt här skit...verkligen!!!!!
Men i alla fall...nu ska jag kolla runt lite bloggar och sen se om det inte kan bli något roligare inlägg från mig...

Ses!

Inga kommentarer: