lördag 5 maj 2012

Idag har vi pysslat med att rama in bilderna...



...40 stycken små - 50 x 40 och 4 stora - 70 x 50...det har tagit hela dagen i anspråk men kul när man tycker det blir bra och så har jag ju en sååå duktig assistent mig behjälplig! 
Gissa vem...? :-)
Och katterna älskar när man håller på och prasslar och donar med papper å sån´t!
En bra dag! 
27 bilder till är på väg från Crimson men dem ska jag inte rama in utan ha som lösblad...ska försöka hitta nått sätt att visa dem på utan att rama in dem...dyrt med ramar ändå så det får räcka med de 40 jag har.
Hur vet jag inte än...någon som har tips får gärna maila mig om det.
Nu ska jag bara skriva listor på vad för sorts fåglar och platser samt priser o.s.v. - Sen så!
Men det gör jag i morr´n!

Nu blir det "the soffa"...man blir trött! Huuuh!

Ses!






4 kommentarer:

Patricia sa...

Vad spännande. Lycka till.

Patricia Nordforss

Klas sa...

Trevligt med folk som tar initiativ och kan leva med lite utsatthet som rescensioner av en utställning kan ge upphov till. Den här utställningen går säkert bra, önskar jag kunde se den. Måste du betala inramning själv? Hade det varit min ekonomi vi pratat om hade det vankats korv och makaroner ett bra tag framöver... / Deerhunter

Anonym sa...

Tack Patricia!

Klas: Inget är gratis...tyvärr! Har anmält mig till Lyxfällan! Behöver nog sanera ekonomin efter detta...huuuuh! (skojar lite) ;-)
Får se vad det blir och OM det blir nån recension i lokalblaskan...men det spelar mindre roll...jag gör det här för att det är kul!
Tackar för komments!

Steffe

Niklas Johansson sa...

Härligt Steffe! Nu är det på gång, snart hänger de på väggen......spännande. Helt rätt inställning att du gör det här för dig själv i första hand. Det är en så häftig känsla att se sina egne bilder i större format på en utställning. Helst skulle man vilja vara en liten mus och kunna lyssna på vad besökarna tycker om ens bilder :)

Kommer helt klart ner och besöker din utställning, lutar åt den 6 juni i nuläget.

Lycka till.....