lördag 2 juli 2011

Håll reda på benen Agda! ;-)

Gälkhyttedammen - 2 juli 2011
70-200 + konv 2,0

4 kommentarer:

Ingemar Magnusson sa...

Ännu en skön bild. Han räddar henne säkert från att drunkna;-)
Jag har länkat tillbaka till dig på min länksida. Tack för din länk till mig. Jag tittar in med jämna mellanrum och låter mig inspireras. Ha det gott!
Mvh Ingemar

Äventyret framtiden sa...

Finfina bilder i alla dina inlägg.

Ölandsvindar sa...

Vilken vacker bild! Fantastiska djur det här. Vi bor verkligen torrt utan vattensamlingar i närheten. När vi byggde vår damm för några år sedan tog det bara en halvtimme från det vi fyllt på vattnet till den första skräddaren anlände. Märkligt!
Kerstin

Anna Hedström sa...

hehe...jadu;-) stefan nu börjar din blogg bli ena barnförbjuden du;-) hehe;-b snygg bild! du är väldans duktig på att fotografera,men det visste du nog redan:-) varm hälsn.från mej