måndag 18 oktober 2010

Grönfink


18 oktober 2010 - Kl: 16:24

3 kommentarer:

Henrik Hellemar sa...

Tjabba...


Usch vad jag inser att jag kikar runt på andras bloggar nu för tiden... Vart tar all tid vägen ? Nu när det börjar bli natt dygnet runt så borde man ju egentligen hinna surfa runt mer tycker jag, men icke...

Läckra bilder allihop i alla fall !


Henke :)

Anonym sa...

Det ä lugnt Henke...man kan inte hinna med allt...fota gäller främst...själv kan jag tycka det känns lite "förhindrande" att kommentera, veta/hitta på vad man ska skriva...typ...så jag försöker minimera lite på den fronten...visserligen har jag all tid i världen och jag har varit lite dålig på att kommentera på sistone. Men det kan ju bli lite tjatigt med samma kommentarer i stort sett hela tiden...typ...ungefär så.

Steffe

Ölandsvindar sa...

Rariteter i all ära men visst är det de små vanliga fåglarna som ger oss den största glädjen. Äppelkaka med maräng! Det var väldigt länge sedan jag gjorde. Får bli helgens projekt.
Kerstin