lördag 2 oktober 2010

Utställning av Leif Nyströms fågelbilder - NK-Villan


Fågelfotograf Leif Nyström (till höger) ställer ut 22 av sina fågelbilder i NK-Villan med vernissage idag den 2 oktober.
Utställningen pågår fram till den 17 oktober.
Besökte utställningen idag och måste säga att bilderna håller otroligt hög klass, genomgående!
Med en speciell extra känsla för "flygbilderna"...vet själv hur svårt det är att fotografera flygande fåglar så att skärpan sitter där den ska.
Det kräver sin man!
Ett besök rekommenderas varmt!

2 kommentarer:

Henrik Hellemar sa...

Tjabba...


Varför är allt kul så förbenat långt bort jämt för ? Nåja, jag ska inte klaga - jag var ute i morse och mötte dovhjortar på nära håll och det var inte kattskit det heller... Bilder på bloggen blir det dock inte förrän på onsdag tror jag...


Henke :)

Daniel Stenberg sa...

Kanske jag som inte har koll, men jag har detta var ett nytt namn för mig...borde ju faktikst ha hört namnet iaf :-p

// D