fredag 23 april 2010

Vad händer här då...


...har du svårt att komma därifrån...vad är problemet?
Lilla vännen du ser ju alldeles vilsekommen ut...


Ska jag kolla och se om jag kan hjälpa dig...men herreminje...har du lagt ägg på kapellet!!??
Hur kommer det där att gå då...kan väl aldrig gå väl...que?


Ska jag flytta på mig tycker du...självklart...ville bara kolla att allt var väl...men några bilder vill jag allt ta...det får du tåla...inte varje dag man ser sånt här?


Hur många var det nu?
...bäst å räkna så att det stämmer!

Åsså fortsätter vi å ruva då...


Men hallå lilla vännen igen...två stycken har ju hamnat utanför...jaja...bäst att jag går nu så får du sköta det där så gott du kan och jag önskar dig lycka till till den förhoppningsvis lyckade tillökningen!
Och Enars segelmakeri i Oxelösund kanske ska satsa på en ny produkt...kapell med inbyggt rede...bara ett litet tips i all vänlighet! ;-)

2 kommentarer:

NatureFootstep sa...

kul, jag gick ner dit också. Men hon låg bara och bet i tyget när jag var där så några ägg fick jag inte se.

Nej, jag såg ingen Mandarin, däremot kom en av strandskatorna. Jag ska väl lägga ut lite så småningom. :)
Kul att träffa bekanta :)

Tammy sa...

Nämen guuud så underbart :o)

Men kära nån, hur går det för henne?? Hennes små bebisar? Åååh, skulle så gärna vilja veta om hon får vara ifred, hur det går för henne.

Jättegoa bilder!!

Mvh
Tammy