torsdag 16 november 2023

Tassemarkerna levererar...

Större bild - Klicka på bilden!

...men mörkt, dystert och regn...höga ISO-tal men kul ändå! 

Nu har jag alltså fått tillbaka datorn och med rensat innehåll och ny disk med Windows 11 installerat.
Så jäkla jobbigt med nya saker som inte blir och som inte är som man är van vid!
Nu har jag fått instruktioner att inte ladda hem mer än fotoprogrammen för att se vad som händer vid inladdning av bilder, om det fortfarande blir korrupta filer eller om det kommer att fungera nu utan mankemang.
Igår var det highlife ute vid tassemarkerna och jag hade väl en 10-15 örnar hos mig...åtta nere på backen samtidigt och det blev en hel del bilder tagna.
Å en kung hade jag också!
Sen framåt mellan 11-12 tiden började det snöa ymnigt så det blev svårt att fokusera med kameran...autofokusen bara jagade fram å tebax så det blev manuell fokusering. 
Så det blir spännande nu att se...både se hur bilderna blev och vad som händer med inladdning av bilderna.
Men först kaffe!

Tjipp så länge! 











12 november 2023

Inga kommentarer: