söndag 5 augusti 2018

Snart ett minne blott...

Större bild - Klicka på bilden!


...väntat på den nya sen i februari...det blev en lång leveranstid...förhoppningsvis ska det vara  nära nu...!
Kanske blir den sista man har i detta liv...beror på om jag blir nöjd med den eller inte...lite blandade tongångar vad beträffar kvalitén när man går in på bilens forum och kollar vad de skriver om den.
Många...övervägande delen faktiskt, är sååå nöjda och så några som får lite småfel här och där men men...
Men tanken är i alla fall att jag/vi ska ha den ett tag nu, några år...kan fan inte hålla på å byta vartannat år...särskilt inte nu när man blir riktig panscho...snart...blir lite annan ekonomi om man säger...men det löser sig (det med) sa han som sket i badkaret...!
Men denna bilen har jag varit nöjd med till skillnad från den förra av samma märke...det var en riktig skitbil...även om jag tyckte om själva bilen att köra...men kvalitén var inte vad jag kan säga var topp...så när vi köpte denna så tänkte jag att det kan inte vara/bli två skitbilar i följd och som sagt...denna har jag varit jättenöjd med...hoppas också den nya kan leva upp till en hög nöjdhetsfaktor...den som lever får se...!

Inga kommentarer: