söndag 21 januari 2018

Kallt idag...

Större bild - Klicka på bilden!


12 januari - 2018

...13 minus just nu...och jag har inte varit ute vid kojan sen den 12 pga skitväder och andra saker som satt stopp... sen har det inte passat helt enkelt...annat än att jag häromdagen rekade väglaget med en tripp ut dit samt dragit Ripsarundan 2 ggr utan problem...igår var vi till Lövsund och kikade på sångsvanarna...vad kan det ha varit...mellan 50 och hundra kanske, på avstånd...och även några nära bron...där det är öppet vatten.
Å när vi fikade så vräkte snön ner...sen hem till Nypan och där sken solen...mycket varierande väder igår.

Så nu längtas det till några dagars kojliv...och jag hoppas på morgondagen och veckan men onsdag varnades det för 6 plusgrader...suck!
Men måndag och tisdag ska det väl funka i alla fall hoppas jag.

Nu ska jag beställa mina medikamenter från apoteket och sen lägga in landskapsbilder från de tripper vi gjort på sistone.

Ses!

Inga kommentarer: