måndag 19 januari 2015

Tillbaka i sadeln igen!

Större bild - Klicka på bilden!

14 januari - 2015 
Den knöde sig in bland grenverket!

Allt med flyttningen har gått bra och inte en enda pryl gick sönder...flyttgrabbarna ska ha all heder för att ha gjort ett bra jobb...var ner med fikabröd för nån timme sen och tackade för ett gott arbete...ett lass till tippen igen som flyttgrabbarna tog och så har vi varit iväg med bilen ett par lass till tidigare i helgen efter inflyttning då det  inte fanns plats för en del saker...och ett till nu idag på förmiddan...men nu verkar det som om det mesta kommit på plats i hemmet utom tavlor, hyllor, gardiner och en massa smått o gott o.s.v....men mitt rum är i stort sett klart ska bara packa upp någon låda till som står på golvet...imorrn kommer nya soffan till vardagsrummet...och så det bästa av allt...stora datorn har kommit igång igen...gick hur smidigt som helst...routern står i hallen och en ruckos också som snackar med teveruckosen i vardagsrummet...och sen köpte jag en sticka så min dator kan ta emot "trådlösa signaler" från routern som går via köket till mitt rum...suveränt!! Inte ett jäkla något strul har det varit...är förvånad...!
Helt otroligt med tanke på min aversion mot allt vad som har med dator och dess installationsteknik och dess myckna strul att göra som det kan bli ibland när det inte fungerar som man vill...typ...

Inga kommentarer: