tisdag 16 oktober 2012

På förekommen anledning...

Större bild - Klicka på bilden!

16 oktober 2012

...vad gäller föregående inlägg så vill jag bara påpeka att jag inte gillar svordomar på min blogg...men i det här fallet så förmedlade jag bara ormvråkens tankar om skatan utanför bild...så nu fick jag det sagt!

Annars har det idag varit en kanondag igen...vi har haft ormvråk nere alla fyra dagarna vi suttit...men emellanåt är det lite seeegt men så plötsligt händer det...idag kom ormvråkarna...jepp...det var två stycken... ner vid tre-tiden och jisses vad tiden går fort då när det äntligen händer nå´tt...de gick aldrig ner till maten utan jagade varandra eller om det var den ene som ville jaga bort den andra enligt någon rang som vråkarna har.
Spännande är ju bara förnamnet!
De höll på ett bra tag och sen blev det lite för mörkt att hänga med med kameran...och så småningom drog de sig bortåt andra sidan och då passade vi på att dra...

Just nu är jag trött efter en dags hårt fotoarbete...från sex i morse till halvsex nu ikväll...och imorgon väntar ännu en hård dag...så bilder på dagens begivenheter får vänta tills det blir lite "ledigt"...typ...nu blir det "the soffa"!

Ses!

Inga kommentarer: