torsdag 28 maj 2009

Lugn vecka men strul med mitt galleri...

...och mycket mailande och livechattande med Onecom för att försöka lösa problemet har det varit några dagar...suger energi...sur jag blir när det fortfarande inte är löst.
Inget fotande alls har det blivit denna vecka...jag är såååå sugen på att krama min kamera!
I morgon ska jag krama den jättemycket med en tripp ut i naturen och så får datorn vara...ska hämta nya positiva energier till själen så det räcker ett tag.
Fint väder anbefalles!

2 kommentarer:

Anonym sa...

One-supporten tycker jag är suveränt bra!

Anonym sa...

Möjligt men fortfarande olöst så nu får man väl börja leta efter ett annat galleri!! Suger... :-(
Jag menar när allt fungerat så bra och det har flutit på...det är ju så smidigt när det fungera och helt plötsligt så bara det börjar strula...har liksom fått nog av strul...du vet!

Steff