torsdag 23 januari 2014

Snart två veckor kvar...

Större bild - Klicka på bilden!

21 januari 2013

...till att Ullis ska till "kulverksta´n"...vi är båda nervösa på olika sätt...hon för själva op och jag för att det ska strula på nått sätt...det är ju ingen liten operation vad jag förstått...men men de är väl vana på "kulverksta´n" att göra såna här operationer och det går väl på löpande band antar jag...jaja, det enda man kan göra är väl att hålla alla tummar och tår för att det ska gå bra...sen blir det väl till att sköta markservicen ett antal veckor framåt...men kojan ska väl kunna besökas lite då och då ändå...hoppas jag...man får väl plocka fram lite praliner och annat gotti så det ligger framme lättillgängligt utan några större ansträngningar för henne men gå ska hon ju göra i alla fall så mycket som möjligt för att träna upp sig så lite får hon göra själv! Det är bara bra...! :-)

Vädret idag är skit...ingen koja på två dagar nu...och det verkar hålla i sig över helgen så jag tror jag tar semester några dagar nu och drar jag ut så blir det i helgen någon dag på dagen för att fylla på frön åt småfåglarna.
Så satsar jag på nästa vecka och ser hur det ser ut...
Just nu kommer ett fint fint snöfall...kl är 8:34...

Idag ska jag inte göra ett skit...bara fika och slappa utan flit...titta på teve med frugan breve...typ...

Ha det gott out there...!

Ses!

1 kommentar:

Klas sa...

Har oxå tagit mig en slappedag, som vi härnere uttrycker det. Trots att vädret - med viss tveksamhet - är fotograferingsdugligt. Skönt att jobba med andra saker och därefter chilla framför dator/TV/musikanläggning. Hoppas op går bra för din kvinna. Hon kommer bergsäkert inte att ångra sig när ingreppet väl är utfört.
/ Deerhunter