söndag 1 december 2013

Första advent...

Större bild - Klicka på bilden!


...hahaha...jisses...jag har ingen koll på nånting längre utanför fåglarnas sfär...just nu har jag bara en sak i huvudet...mmmm, just det...men tur man har frugan som talar om vad det är för dag och att det är adventstider nu...MEN...vad november drog förbi då...herremin je...jag märkte knappt av att novembermånaden gått...å som jag hatat denna månad förr om åren med dess mörker, dis, regn, storm, åska o drivis...you name it...och nattsvart överhuvudtaget...årets tråkigaste månad men med de göromål som föreligger för närvarande så är det "gött å leva"... yes...!! :-)

Ha en jättetrevlig första advent på er!

Ses!

2 kommentarer:

Lasse Jansson sa...

Kul för dig att årets november passerat obemärkt förbi. Jag kan meddela att du inte missat något! Mulet, grått och trist. Men nu hoppas vi på bättre väder även om oddsen är ganska dåliga. :-)

Jani sa...

Härliga December ;) näh gillar inte alls december låt det gå över fort. Ljuvliga rovfågelbilder som vanligt och nog är jag avis på dig som får fota så häftiga fåglar :)
Ha det gott