torsdag 14 februari 2013

Lågflygning...

Större  bild - Klicka på bilden!

13 februari 2013

7 kommentarer:

Anonym sa...

En fantastik fin bildserie på duvhöken.

Antonio Pesk@ sa...

Una imagen sensacional.
Saludos

Ölandsvindar sa...

Vad är det egentligen som gör att man hela tiden tar massor av bilder på rovfåglarna? Kraften och styrkan förstås men också de otroligt vackra mönstren i mestadels grått, brunt och svart. Det syns tydligt på dina duvhöksbilder.Jag flyttade just över en del fågelbilder till USB-minne och jag märkte att jag med förkärlek plockade ut alla örnbilder fast jag hade tänkt att visa olika fågelarter för plågade gäster på min digitala fotoram.
Ha det! /Kerstin

Fjällripan sa...

Wow vilken bild!! Måste du ju bara göra en tavla av! :))

Hannu sa...

Tackar för dina otroligt vackra bilder !!!

Ingemar Pettersson sa...

Grattis, grattis!
Ord är ibland helt överflödiga, detta är ett sånt tillfälle.
Ha en fin vecka!
Må örnarna vare med dig ;)
/Ingemar

Unknown sa...

Ja vad ska man säga mer än grattis till en perfekt bild. Härligt.