söndag 10 februari 2013

Duvhök idag...

Större bild - Klicka på bilden!


...inget mer...efter att den varit nere så flög den upp i granen och möljde resten av dagen...och då går inga korpar eller kråkor ner och heller inga örnar...så att ehhhh...det får vara gott nog med en duvhök idag...inte illa det i och för sig...!
Och...Copacabanana...herre min get...man får ju skämmas...!
Jaja...värre saker hända i vår värld så att ehhhh...men tänk om den går till det stora evenemanget och hela Europa o.s.v....ja, ni fattar...jag ryser vid blotta tanken...!  Huuuuh...!

Men i alla fall...ses...!


2 kommentarer:

Sami sa...

Hej Stefan
Ännu en vacker bild från dig. Är det gömslen du sitter i när du fotograferar så fina motiv?

Idag var en magisk dag med mycket motiv för mig, även jag fick uppleva och ha en fotosession med en hök, men vilken HÖK? Kolla :) säg gärna vad du tycker om bilderna när du har tid, vill ha lite tips från en fågelfotograf som du. / Sami

Brita sa...

Fantastiskt fin bild, mitt i farten och vilken skärpa. Imponeras som vanligt över dina bilder/brita