onsdag 24 februari 2010

Fotoboken...


...ivägskickad för tryckning...oerhört spännande att se hur det blir...har ju hört så mycket om andra som skickat iväg och fått tillbaka bara skit...som t.ex. sneda bilder, bilder som hamnat utanför och jag vet inte vad.
Men det här företaget ska vara välrenomerat så jag håller tummarna...och sen brukar man ju säga också att man får vad man betalar för...i det här fallet så gick två böcker på 1400 peng med allt...och 112 sidor med blandad text och bild...som sagt var, spännande är det!
Huga, vad trött jag är efter en hel dag i naturen...och vet ni...alltid när man är ute i naturen och trivs som bäst så ska den där förbaskade "tvåan" göra sig påmind...jag fattar inte...det slår tamefasen aldrig fel...och inget papper naturligtvis...och kallt och jäkligt står man där med rumpan bar...brrrrr...som tur var hade jag våtservetter...det gick det med!
Slut på skitsnacket! ;-)
Mer bilder kommer i morgon...nu blir det slappa till 2½ män...
Tack för idag, slut för idag!

1 kommentar:

Niklas sa...

Hoppas resultatet blir gott! Du får komma med en uppdatering..

/Niklas